FØRST OG FREMMEST! Du er godt forsikret, da vi er en dansk webshop og arbejder under dansk lovgivning hvor en god kundeservice og kunderne er i fokus.

Betaling

NameMe.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort , Mastercard via e-Pay eller MobilePay.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

NameMe.dk bruger udenlukkende godkendte betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Ordre indkommet inden kl.14:00 sendes samme hverdag.

Det er kundens ansvar at være forsigtig, når kunden åbner varens pakning, så varen ikke beskadiges. Vær særligt opmærksom på ikke at bruge skarpe genstande, når pakken skal åbnes.

Levering :

GRATIS forsendelse (uden Track&Trace ) med Postnord inden for 5-7 hverdage til kundens angivet adresse (lagervarer).Ved tab af pakken sendt via “gratis levering”,  bærer NameMe.dk ikke ansvar , derfor anbefaler vi altid at vælge forsendelse med Track&Trace til 39kr. Så er det garanti for at din pakke kan findes ved fejl.

QUICK brev (uden Track&Trace ) med Postnord inden for 2 dage.

Forsendelse med GLS eller Postnord med Track&Trace , levering 1-2 hverdage.

Reklamationsret

Der gives 24 måneder reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Kunden skal reklamere senest 2 måneder efter konstateret fejl eller mangler, og ved at sende en mail til kundeservice@nameme.dk og vedlægge 2-4 billeder af varen, hvor der er en defekt og/eller mangler. Dette er for at NameMe.dk kan hurtigere lave en vurdering om reklamationen er gyldig.

Reklamationen gælder ikke fejlagtig brug af produktet eller har forvoldt skade ved forkert betjening af produktet.

NameMe.dk dækker kun returneringomkostninger  i forbindelse med godkendt reklamation!  Godkendt reklamation betyder at NameMe.dk har accepteret reklamationen og sendt en bekræftelses e-mail til kunden.

Der modtages ikke forsendelser/pakker pr efterkrav.

Fortrydelsesret

Kunden som ønsker at gøre brug af deres fortrydelsesret, skal send en mail til kundeservice@nameme.dk, senest 14 dage efter varen er modtaget, i henhold til købelovens regler. Efter accept fra vores Kundeservice skal Kunden udfylde NameMe.dk’s fortrydelses formular (se nedenfor) og sender varen retur med vedlagt returformular. Pakken/brev med varen skal være hos NameMe.dk i hænde inden for syv (7) kalenderdage, sker dette ikke betragter NameMe.dk fortrydelsesretten for ikke at være opfyldt.          ( FORTRYDELSESFORMULAR)

Perioden regnes fra den dag, hvor kunden har modtaget varen

Kunden betaler selv alle forsendelsesomkostninger ved fortrydelsen.

Varens stand ved fortrydelse
Hvis kunden gør brug af sin fortrydelsesret, vil handlen blive anset som værende ugyldig for begge parter, og alle modtagne ydelser skal returneres (det vil sige både betaling og varer). Hvis kunden ikke er i stand til at returnere de fordele, kunden har modtaget ved at have haft varen i sin besiddelse (f.eks. gavn af brug), eller kan kunden kun delvist returnere varen, eller kan kunden ikke returnere den i samme stand, som den er leveret, kan NameMe.dk kræve erstatning. Hvis varens mangelfulde tilstand skyldes forsendelsen (ikke medregnet rimelig prøvning og undersøgelse af særlige detaljer, sådan som det er sædvanligt i en butik), er kunden forpligtet til at betale erstatning. Alle tilbagebetalinger af penge vil blive foretaget inden for 14 dage, efter NameMe.dk har modtaget kundens erklæring om annullering af handlen. NameMe.dk kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil NameMe.dk har modtaget varerne retur.

Køb af gaver

Ved køb af gaver på NameMe.dk – husk at skrive “gave” ved betaling for at opnår udvidet 30dages returret.

Hvis du vil bytte dine gaver (udvidet returret 30 dage)

Hvis du fik en af vors vare som gave, men vil gerne bytte – send  os e-mail salg@nameme.dk. Du kan sende varen retur til os og få den refunderet. Angiv en ny ordre for den nye vare du vil have i stedet.

Du skal du gøre følgende:

– Send os en mail på salg@nameme.dk og oplys os om din ombytning.

– Send varen/varerne retur i samme stand som du har modtaget dem.

– Husk at udfylde og vedlægge returseddel.

Vi refundere dine penge kort efter modtagelsen af varen.

Ved returnering sørger du selv for porto.

Behandlingstiden på returneringer og ombytninger er mellem 5-10 hverdage.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så overfore NameMe.dk til dit kort du har betalt med.

Hvis du ikke har modtaget din bestilling og du har valgt  gratis forsendelse ved bestilling – har din afsendte pakke ingen stregkodenummer, og du kan derfor ikke spore den via Track & Trace – kontakt vores kundeservice salg@nameme.dk. Vi refunderer op til 50% af beløbet.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Klager over et produkt, købt hos NameMe.dk Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Kunder med bopæl i et andet EU-land, kan angive sin klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
E-mail adresse: salg@nameme.dk kan bruges ved eventuel klage.